utorok 25. augusta 2015

O mne: Mishell Simmer

Meno, vek?..
- Michaela, ale vystupujem pod prezývkou Mishell. Svoj vek zabúdam aktualizovať, ale som ročník '98, takže si to vieš vypočítať koľko mám aktuálne rokov.

Prečo vystupuješ pod anonymitou?
- Vyhovuje mi to. Ide o prezentovanie mojej tvorby a nie mňa + nemám dobrý pocit z toho, keď niekto z môjho okolia vie, že robím YouTube.

Koľko hráš The Sims?
- Hru hrám približne od roku 2005. Začínala som na The Sims 1, ale srdcovka pre mňa je aj bude The Sims 2!

The Sims 4 ID?
- Všetky moje zdieľané pozemky, miestnosti a rodinky nájdeš v galérii pod hashtagom #mishellsimmer. Nezabudni si zapnúť povolenie vlastného obsahu v galérii!

Prečo a kedy si začala robiť blog a YouTube?
- Blogujem už desať rokov (od roku 2011) a prečo som začala blogovať? Bolo to vtedy veľmi in, tak som to skúsila a neľutujem! Naučila som sa tvoriť webové stránky, grafiku a hlavne som získala pár zručností ,,profesionálnejšieho" výstupu na internete. Prvé videá na mojom YouTube kanáli sa objavili v lete 2015 - milujem sledovať rôzne Let's Playe CZ/SK ale aj zahraničných youtuberiek, preto som to skúsila a baví ma to. YouTube a blog beriem ako zábavu a voľný čas, nie ako povinnosť.

Akú PC zostavu máš?
- Moje PC špecifikácie nájdeš tu.

Aké programy na editáciu fotiek a videí používaš?
- Všetky programy, ktoré používam pri mojej tvorbe nájdeš tu.

Máš stiahnuté hry alebo originálne verzie?
- Všetky hry sú originály, takže sú moje.

Sponzor?
- Moja peňaženka.

• Kde kupuješ hry?
- Hry kupujem na stránke instant-gaming, kde nájdete hry za úžasné ceny!

Kde hľadáš downloady?
- Na rôznych stránkach. Downloady pridávam na môj druhý blog v prípade, že by niekto chcel vedieť kde som určitú vec stiahla - niektoré zdroje určitých downloadov si žiaľ nepamätám, takže niektoré na blogu nenájdete.

Pod video na tvojom YouTube kanáli nevidím odkaz na stiahnutie.
- Ak sa tam odkaz nenachádza, dom na stiahnutie nie je - video slúži len ako prezentovanie mojej tvorby, alebo je dom určený pre moju súkromnú rodinku.

SOCIÁLNE SIETE:


YouTube

Facebook

Twitter

Tellonym.me (otázky)


AKÉ DODATKY/BALÍČKY/KOLEKCIE VLASTNÍM:


The Sims 2: Ultimate Collection (18v1)


The Sims 3: Štartovací balíček (3v1)


The Sims 4: Štandardná edícia + The Sims 4 Digital Deluxe Upgrade