piatok 6. novembra 2015

SimoSvět: Happy Family House

Na videá z "rubriky" SIMOSVĚT som natrafila iba náhodou, no nikdy by ma nenapadlo, že sa v týchto videách objaví aj moja tvorba. 

Vôbec som o tom nevedela, pretože som si len pred chvíľou zapla Facebook a naskočil mi odkaz na toto video. Pozrela som si ho až o nejakých 5 minút, pretože ho všetci zdieľali v The Sims CZ/SK skupinách, tak som si ho teda pozrela aj ja. Nepozerala som to video úplne, prezerala som Facebook nástenky ďalej, až som si otvorila upozornenia. Až potom som zistila, že v tom prvom príspevku som označená aj ja (naozaj by som mala ísť k tomu očnému, haha!), ale aj Jan z TELEPROGRAM THE SIMS 2 MACHINIMA. Vo videu sa samozrejme objavila aj samotná Miruš, ktorá ma označila v príspevku :).




(ako slušnosť a ochrana osobných údajov káže, treba skryť priezviská)



Keďže sme taká veľká The Sims Family, hneď sme sa všetci spoločne tešili z nášho úspechu. 

No mali ste vidieť ten mini infarkt, keď sa tam ako prvý objavil môj Happy Family House do The Sims 3, ktorý som pre vás postavila :).

4:40


Možno si teraz myslíte, že robím z toho neviem-aký ošiaľ, no ja som dosť prekvapená a dosť aj hrdá na seba. Nemyslím si, že moja tvorba je "najlepšia na svete", mám čo zdokonaľovať, no najviac ma teší spätná väzba od ostatných. TS3 vlastním asi 2 mesiace a pozrite, kam som sa zatiaľ dostala. A ešte, keď vidím, že má Indian okolo 82,000 odberateľov, tak to nie je len taká obyčajná prezentácia mojej tvorby :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára