štvrtok 4. februára 2016

The Sims oslavuje 16 rokov! #SimsMemories

Ak ste fanúšikom rôznych simulačných hier, tejto The Sims hry alebo hry nehrávate, určite vám nemôže na sociálnych sieťach ako je Facebook a Twitter uniknúť, že dnešný deň nepatrí len dievčatám menom Veronika (pozdravujem sestru), ale aj The Sims, ktorý pred 16 rokmi, konkrétne 4.2.2000 uzrel svetlo sveta. Neverím, že je to rok, čo som písala článok k 15 výročiu na mojom druhom blogu. Aby som sa neopakovala a nenapísala som rovnaký článok ako pred rokom, tento článok upriamim na hashtag #SimsMemories, ktorý koluje po Twitteri celý deň a ja si idem zaspomínať na pár super #SimsSpomienok, ktoré ma počas hrania tejto hry sprevádzali.


Dovolím si začať tými, ktoré som si pod tento hashtag zapísala ja.

Pamätám si, keď..
  • Som prvýkrát zabila svoju rodinku v The Sims 1. Začalo to nevinnými raňajkami na šporáku, zrazu oheň, celá rodinka okolo seba ako indiáni a miestnosť plná plameňov. Nuž...
  • Všetci sme chceli vlastniť tento dom a robili sme všetko preto, aby sme našetrili peniaze a mohli sme vlastniť túto luxusnú vilou (stále je luxusná, nemyslíte?). Dokonca si pamätám názov ulice - 2 Sim Lane

  • Vždy, keď som si chcela zavolať, musela som kúpiť nový telefón, pretože som nevedela, kam som ho v dome umiestnila.
  • Sestra mi vždy zakazovala hrať za jej rodinu. Mala vždy pekne zariadený dom a pekných Simíkov, tak som vždy na tajnáša hrala jej rodinku. Párkrát sa mi vypomstilo to, že prišla sociálka a zobrali jej deti. A ja, veľmi múdre, 8 ročné dieťa - som vždy hru poctivo uložila! A to bol len prúser..
  • Keď som nemala náladu na nikoho, poslala som Simíkov do bazéna sa ovlažiť. Zrazu zmizol rebrík...
  • Keď som bola počas pár sekúnd milionárka... ctrl + shift + c = rosebud!;!;!;!;!;!;!;!;!;! 
  • Vždy, keď som započula strašidelnú pesničku alias zlodej prichádza, rýchlo som vypla hru. Toto mi ostalo do dnes, mám 17 rokov a nesrandujem. Keď ku mne príde zlodej, utečiem od počítača alebo vypnem hru. Niečo ako nočná mora pre mňa.
  • Poštár doniesol účty, na ktoré nemáme? Nevadí, zamúrujeme medzi 4 steny...
  • Keď už sme pri tých zlodejoch, raz a naposledy som hrala za sestry Calientové v The Sims 2. Ako príde prvá noc hraná v domácnosti, príde zlodej!
  • Idem si zahrať Gothovcov, ale náhrobky na záhrade vymažem - neznášam duchov rovnako ako zlodejov!
  • Moja prvá smrť v The Sims 2 bola v tomto dome. Na obrázku na pravej strane hore bola spáľňa. Mala som tehotnú Siminku a jej manžela - Siminku som uložila spať, no neskontrolovala som potreby. Vstala z postele a umrela do hladu. Strašne som sa rozplakala :D
  • Dom na obrázku si pamätám kompletne zariadený, aj keď to bolo asi 7 rokov dozadu. Mám výbornú vizuálnu pamäť a preto si ľahšie pamätám veci, alebo mi utknú v pamäti. 
  • 5 rokov dozadu, keď som si konečne zaobstarala Ročné obdobia, som postavila taký pekný, malý domček. Zozadu na záhrade som mala skleník a studňu prianí. Bola to typická ako keby chalupa - všade samé vzory z tohoto dodatku - kvetiny a tak. V kuchyni som mala odšťavovač a čokoládovač, deti stále stavali snehuliaka a ja som stále predlžovala zimu. Neviem prečo, ale ten dom mám doteraz pred sebou a v pamäti, cítim sa, ako keby môj mozog chcel, aby som si ho zase postavila a hrala v ňom. Asi to tak najbližšie spravím, celé mi to príde divné, ako môže takýto dom ostať v pamäti...
  • Tesne pred zakúpením Ročných období sme s bratrancom dostali Nočný život, kde sme si spravili rodinku v Centre a hrali sme v tomto dome. Celé noci Simíci žúrovali na diskotékach a nás bavilo sa pozerať, ako ich tyranizuje Pani Muchlzadková :D
  • Vždy som chcela mať Simorosta a nikdy sa mi to nepodarilo. Mohla som používať Chemické ostrekovače koľko som chcela, Simíci sa nikdy nepremenili. Tak som si zahrala rodinu Zelených v Květolukách a po 5 minútach som to vypla, pretože ma to nebavilo..
  • Moja najobľúbenejšia postava z celej série The Sims je Bella Gothová. Priviedla som si ju cheatom v The Sims 2 naspäť k Mortimerovi a cítila som sa hrdinsky, že som mu Bellu vrátila. Bolo neskoro večer, išla som spať, ráno som sa zobudila, že Bella porodí ich ďalšie dieťa. Zapla som rodinku a Bella priesvitná.. "Bella zomrela na inom pozemku, vráti sa ako duch na miesto svojej smrti". Ďalšia rana do mojej malej duše. V TS3 a TS4 som s ňou ešte nehrala.



Toto by bolo niečo z mojich spomienok na The Sims alias moje začiatky. Som rada, že táto hra je veľkou súčasťou môjho života. Nehrám ju málo, bude to 11 rokov.

Ak máte aj vy nejaké vtipné zážitky alebo spomienky z hrania tejto hry (hlavne The Sims 1 a The Sims 2), napíšte mi dole do komentára! :) 

HAPPY BIRTHDAY THE SIMS!

2 komentáre:

  1. Také jsem hrála the sims 1,2 . Je to jako včera. Sims 1 byly uzasne. Ale ted jsem raději u 3jek. 2jky si občas také zahrají :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto hru som hrala dokonca ešte aj na vysokej na intráku, SIMS je skvelá hra, taká kreatívna, milovala som stavať si rôzne domčeky, vystaval som ich strašne veľa, no aj samotné hranie bolo zaujímavé a potom až prišli tie nové graficky fakt úžasné verzie a všetky tie vylepšenia, hra sa mi páčila ešte viac.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť