sobota 3. septembra 2016

Riverhawk - #1

Po tom, ako sa mi zmazala moja obľúbená rodinka, ktorá mi obklopovala polovicu susedstva (alias milujem robiť rodokmene v The Sims 3 kvôli automatickému starnutiu a nemusím skákať medzi hraním rodiniek) som si spravila pár domácností, no nebavili ma až tak ako tá moja, ktorá sa mi vymazala. Tak som po dlhej dobe zapla TS3 a rozhodla som sa, že si spravím ďalšiu množiareň alias Matky Terézie, lebo milujem deti v The Sims :D. A teraz vám moju rodinku ukážem a budem vás ňou prevádzať na mojom blogu.



Na mojej Facebookovej stránke som už tieto fotky s priebežným pokračovaním ich príbehu dávala, no tu sa o nich dozviete niečo viac. Najprv vám ale predstavím súčasných hrdinov mojej rodinky.


Hannah Riverhawk (rod. Black) | Mladá dospelá | Radová kuchárka (Kulinárstvo 5)

Hannah je v znamení strelca ak by ste sa pýtali na vlastnosti, tak to sú tieto: Kuchárka od prírody, Rodinný typ, Beznádejná romantička, Ambiciózna, Má šťastie. Miluje klasickú hudbu, sýrový burger a červenú farbu. Je zamestnaná ako kuchárka, čím si plní svoj malý kulinársky sen - vedieť 10 receptov a svojou šikovnosťou a láskou k vareniu to dotiahla až na piatu pozíciu v Kulinárstve!
V kulinárstve má schopnosti až na šiestej priečke, za to v zahradníctve iba na jednej. Samozrejme, keď skončí zima a rastliny sa zobudia, bude sa o ne s láskou starať.


Nicholas Riverhawk | Dospelý | Analytik hnojív (Veda 4)

Tento fešák Nicholas je v znamení barana, čo by som absolútne nepovedala, pretože tvrdohlavosť mu nič nehovorí. Je veľmi nápomocný a miluje svoju ženu, deti aj psov. Je to taký outdoorový chalan, ktorého vlastnosti hovoria o všetkom! Je kuchár od prírody a aj keď tak nevyzerá, je to vegetarián telom i brokolicou... teda dušou. Milovník prírody a záhradník roka je tiež to, že ak ho nenájdete doma, tak je buď vo svojej záhrade o ktorú sa vzorne stará, alebo si užíva čerstvý horský vzduch. A samozrejme, nechýba mu ani zmysel pre humor! Miluje latinskú hudbu, ovocný pohár a zelenú farbu.
Vystriedal už 2 práce - žurnalistiku a armádu - teraz pracuje vo vede, pretože mu ponúkli lepšie miesto a neľutuje toto rozhodnutie. Je aktuálne na štvrtej pozícii vo Vede. Vyniká v atletike, kde sa svojimi schopnosťami dostal na piatu priečku, začína sa zdokonalovať v zručnosti (2. priečka) a keďže mu vôbec nejde kulinárstvo - prvá priečka - tak mu varí manželka. 


Thomas Riverhawk | Dieťa | Žiak základnej školy

Thomas je z dvojičiek, čo mu neprekáža, keďže sa majú so sestrou veľmi radi. Je statočný, génius a športový typ. Je to trošku Songwriter a miluje steak z tofu a so syrom - čo sa rysuje že je z časti po otcovi, pretože toto jedlo je vegetariánska záležitosť! A ak si ho chudáčika chcete doberať za to, že jeho obľúbená farba je ostrá rúžová, tak prosím, choďte preč, pretože je v znamení strelca a môže to dopadnúť veľmi zle.


Adriana Riverhawk | Dieťa | Žiačka základnej školy

Adriana je druhé dieťa v znamení barana. Je statočná, má šťastie po mame a je milovníčka prírody po otcovi. Miluje Hip-Hop, Hamburger a čiernu farbu - je taká neutrálna. Aj keď sa vám možno nezdá vzhľadovo ako modelka, je šikovná a verím to, že do tej krásy ešte narastie! 


Kala Pejsek | Dospelá Fenka 

Aj keď neviem komu officiálne patrí Kala, Nicholas si ju s Hannah nechali s veľkou láskou. Je veľmi hravá, sem-tam ničivá, ale nezávislá. Keby ste počuli nekonečné pískanie hračky tak viete, že Kala tu stále je a nikam sa nezatúlala. Je to ich veľké zlatíčko!


George Riverhawk | Dospelý | Pes

Aby Kala mala aspoň štipku spoločenskosti, adoptovali si ďalšieho psa - Georgea, ktorý ma oveľa viac vlastností ako Kala - je ohľaduplný, hravý, lovec, bezradný a dosť lenivý - čo znamená, že ho nájdete vyvaleného v pelechu, alebo ho započujete ako vyjedá misku so žrádlom. Sú s Kalou ako súrodenci a majú onedlho na svedomí oveľa viac štvornohých ratolestí, pretože s Kalou sa rozhodli pre šteniatka! 


A začíname...

Moja menšia úchylka a samozrejmosť v jednom je to, že vždy musím začať domácnosť s jednou Siminkou alebo jedným Simíkom - beriem to ako kolobeh života, že každý si niekoho nájde. Hannah Black, malé slniečko z Hidden Springs a jej zatiaľ skromné obydlie, ktoré si postavila z financií a čo jej ostalo, za to si zakúpila to najpotrebnejšie. Jej celoživotné prianie je Stať sa slávnou kuchárkou, na ktorom pekne pracuje. Náš cieľ je v tejto rodinke jasný - nájsť chlapa, spraviť svadbu v obývačke (súkromnú, kto sa s tým bude babrať, financie nie sú a je kríza.. sakra, postieľky!!!), spravíme véééľa detí a Mishell bude spokojná :). A nie, neznie to povrchne, iba mám rada deti... v The Sims!

Hneď v prvý deň prisťahovania sa Hannah zavítala na festival v parku, ktorý je hneď pred jej domom. Spoznala pár ľudí, ktorých začala vyžierať, ale nevadilo im to. Pozbierali sme pár poľných kvetín (ktoré nám dobre privyrábajú na živobytie - od 8 po 40 až do 400 Simoleonov!!) a vďaka nim na druhý deň stretla druh malého vtáčika, Kardinála.. s ktorým si rozumeli až tak, že skončil u nej doma.. po chlapovi ani chýru, ani slychu, tak aspoň takáto malá spoločnosť :). 




Hannah dostala do tajného ctiteľa Christiana obrovský obraz s odkazom, nech sa jej ozve.. no ako volá a prevoláva, Christian stále nemá čas, lenže deti nepočkajú, tak sme pozreli zoznamku.. hneď ako tretí nabehol tento D O K O N A L Ý Nicholas, ktorý sa Hanne dosť zapáčil. Pár dní si spolu písali, až kým nedali spolu stretko u nej doma večer. 


Hannah sa rozhodla, že pôjde rýchlo od sprchy, no Nicholas bol rýchlejší a nechcela ho nechať čakať, lenže medzitým zabudla na oblečenie... :) 


Bola si 100% istá už len z prvého pohľadu, jeho zmyslu pre humor a charizmy, že je to ten pravý. Zamilovala sa doňho až tak, že sa trochu neovládla. Problém bol, že Nicholas bol šťastne zadaný s Jessicou, s ktorou vlastnili obrovský dom!


Sú spolu krásni! A pozdravujeme Jessicu, asi si už nezadaná..

Keďže som ja zvedavec veľký, prepla som do úpravy sveta a chcela som zistiť, kde Nicholas býva... býval v tomto parádnom baráčisku s inými Simíkmi (traja ďalší, meno ich rodiny je "Free Spirit"), lenže dom bol na zlom pozemku - hneď vedľa cintorína a keďže ja duchy neznášam, hneď som ho premiestnila vedľa Hanninho baráku k pobrežiu. Zvyšných troch členov som vykopla (medzi nimi aj Nicholasovu bývalku Jessicu), mali ešte psa Kalu = tú si nechávame.. zvyšní členovia sa nasťahovali na iný pozemok, Hannah si zobrala do inventára Kardinála a nasťahovali sa k Nicholasovi, kde ich spoločné financie teraz siahajú cez 34 000 Simoleonov. Kala dostala pelech, misku a hračky (nemala nič z toho, chúďa) a keďže sú mi zvieratá milšie ako ľudia, tak jej plánujem kúpiť ešte búdu von a loptu na záhradu.
A samozrejme, Hannah a Nicholas tvoria pár a už sa teším na (súkromnú, kríza stále pretrváva) svadbu (srandujem, nechce sa mi s tým babrať) a hlavne... DETIIII :D 




Ako dni spolu ubiehali a hrdličky sa viac a viac milovali, rozhodla som sa spraviť ďaľší krok - svadba! A keďže sa v interakciách absolútne nevyznám - 2 hodiny som maturovala, kde a ako spraviť zásnuby - musela som ich zobrať na rande a keďže počasie moc neprialo, požiadanie o ruku prebehlo u nich doma na záhrade.


Hannah chcela ísť niekam na bazén alebo kúpeľov, lenže kúpele som nenašla (mojou slepotou), tak si dopriali krytý bazén o 22:00, lebo vonku pršalo.. 


Súkromná svadba v obývačke, tehotenstvo a NOVÝ ČLEN RODINY!

Isto viete, že ja súkromnú svadbu v obývačke myslím vážne, tak som ich naladila do spoločenského oblečenia, nech tam je náznak tej romantiky. Aj keď by Nicholas mohol zmeniť to sedlácke spoločenské oblečenie (hneď na to idem, muhehe!), ale to je jedno. Po PRVÝ KRÁT V HISTÓRII sa na prvý šuk.. teda šup podarilo splodiť dieťa! Nicholas si je s potomkom istý, praje si mať dievčatko, maličkú (rozmaznanú) princezničku (oh bože, ja mám šťastie na dievčatá, ale zase všetko žúžové a princezničkovské? vážne?!), no Hanne to príde asi jedno, nepraje si nič. Iba si hladká svoje bruško, ktoré nie je vidno a modlím sa, aby to nebol bug.




A čo sa týka Kaly - dostala už aj búdu, aj hračku... aká výborná panička som?

No nakoniec tu je najmilšia časť - NOVÝ PRÍRASTOK ♥

A nie je to obyčajný prírastok - ak ste si mysleli, že je to dieťa - ste na omyle :). Hannah je len v prvom trimestri. Nicholas dal výpoveď v žurnalistike (lebo mu vôbec nešlo písanie a absolútne nechápem úlohám hrabať sa susedom v kontajneroch a písať články, čože?) a začal v armáde (kde je mimochodom šéfka jeho bývalka, Jessica). Hannah je kvôli tehotenstvu vyčerpaná, takže buď spí, je na WC alebo vyžiera chladničku. Lenže Kale výrazne klesá spoločenskosť a hračka lopty sa jej páči, no spoločenskosť a dočasná ignorácia zo strany paničkovcov to nenapraví. Tak sme si adoptovali hafana, ktorému sme dali meno George, je to šteniatko a mal rovnaké priezvisko ako Kala, lenže ja chcem šteniatka, tak idem rýchlo skontrolovať ich rodokmeň, lebo sa zbláznim... :D


George vyrástol (mal 1 deň do zostarnutia) :). Jessica si mala ísť vyzdvihnúť do schránky poštu, v ktorom mala byť nejaká vecička do rodinného inventára.. no bola pri schránke a tu prichádza ten osudový moment.. už je to tu.. a kto je nervóznejší? 3x hádajte.. (lol ja) :D



Hannah vládala chodiť, tak sa vykašlala na poštu a išla do obývačky za Nicholasom, že rodí, ale do nemocnice určite nepôjde, tak sa vyzliekla a čakala, kým sa malé narodí.


Nicholas prehováral Hannah, nech idú do nemocnice, pretože nikdy pri pôrode neasistoval a nechce nič pokaziť. Prehováral ju takto 15 minút, až nakoniec Hannah pritvrdila a išli spolu do nemocnice.

Nicholas s Hannou ostali ako obarení, keď zistili, že sú to dvojičky! Nicholas chcel princezničku a to sa mu splnilo, pretože sa im narodil párik! Meno pre dievča vybraté mali - vďaka syndrómom Hannah si boli istí, že to bude dievča. No s chlapcom nerátali, tak Hannah povedala, že to bude Thomas.

Boli veľmi šťastní, že im osud doprial takýto kompromis a tým, že majú obrovský barák, tak každý dostal vlastnú izbičku! Nie sú nič moc zariadené - nemám rada nábytok v The Sims 3, tak im to stačí :).


Bábiky dostali aj nové oblečenie - kto je chutnejší?
Hannah ich rozkošnosťou usúdila, že by chcela ešte jedno dieťa - čo znamená - keď budú na hrane batoľa-dieťa, dostanú ako trest... teda prekvapenie súrodenca! :)


Aha, ako si Kala s Georgeom rozumejú :)



George chytil do Kaly blchy, tak si baba podala babu (Hannah Kalu) a chlap chlapa (Nicholas Georgea), obaja chlpáči po dĺĺĺĺhom proteste nakoniec dovolili a už sú spokojní.. a vykúpaní!


Keďže je zima, tak som Hannu prezliekla z letných šiat do takého pohodlnejšieho outfitu, ktorý jej strašne svedčí :).

Cestou do kníhkupectva nás čakali 2 dúhy a keďže som neskoro zaklikla v odmenách zľavy v kníhkupectve, 3 knihy o varení nás vyšli 700 Simoleonov (čo nie je veľa, lebo sme si našli boháča ktorý to všetko cvakne a využívame ho len na kŕmenie a prebaľovanie deciek a absolútne nám je jedno, že o 6 ráno chodí do armády... spravil si deti, nech sa stará!!!), čo nie je veľa oproti 31 000 financiám. Robím si srandu, haha!


Narodeniny.



Pohľad na naše škuliočká trochu sklamal, ale CAS miestnosť to opravila a sú z nich krásne deti!


Čas plynie a deti treba učiť chodiť, rozprávať a na nočník. Riverhawkovci si zaobstarali túto pomôcku, takže si môžu užívať romantické chvíle v obývačke a medzitým sa ich ratolesti naučia chodiť!











Hannah dostala vysnívané povýšenie, pretože bola na materskej príliš dlho a túžila po nejakom tom pokroku. :)

Č ma desí najviac je to, že nám v noci behalo po záhrade toto čudo, ktoré sa nechutne smialo a chcelo nám určite ukradnúť naše spiace rajčiny... snáď nebudú kontaminované!


Bohužiaľ, zvieratká nežijú večne a večer nás opustil Kardinál :( Hannah mu dávala každý deň jesť, čistila mu klietku a pohrala sa s ním.. lenže tým, že má 2 deti na krku a k tomu ešte psov, nemala naňho moc čas, tak je teraz z toho na prášky. :(


Nicholas sa stal dospelý! Takže ešte stále to môže byť mladý multiotecko! :D


Posledný (konečne) zimný deň (nastavila som zimu zo 7 dní na 4 lebo ma to nebaví a chcem šteniatka) si treba užiť! Zbohom, zima!



Deti, sťahujeme sa... 
Nicholas chcel zakročiť, no ufónka rýchlo zmizla!




S odchodom zimy Adriana a Thomas vyrástli do krásneho veku - deti! 


Zmena izieb - máme veľké financie, tak im doprajme trochu luxusu vo veľkej manželskej posteli!


A tým, že som sľúbila svoj sľub "Deti sa stanú deťmi a dostanú nového súrodenca", pustila som sa do toho!

Aký pán, taký pes! :D

Krásna jar.. 

Nicholas je pravdepodobne futbalista, vždy sa trafí na prvýkrát! :P



To by bolo zatiaľ všetko k mojej rodinke Riverhawkovcov! Ak ste nedočkaví, pridajte sa na moju Facebook stránku, kde dávam fotky z tejto rodinky.

Mesto "Hidden Springs", outfity, účesy a iné maličkosti nájdeš k stiahnutiu na mojom druhom blogu s downloadmi - nepýtajte sa ma na to, prosím. Vďaka ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára