sobota 18. novembra 2017

Interior Design || LIVING WITH PETS! || MARLEY & ZARA

Určite vám je jasné, že stavanie a zariaďovanie domov a celkovo pozemkov milujem, aj keď niekedy nemám a to extra ,,chuť". No odkedy som obdržala kód na najnovšie herné rozšírenie Psi a Mačky (o ktoré práve prebieha giveaway na mojom blogu), nevedela som sa dočkať na to, ako zariadim mojej rodinke dom, ktorý budú obývať hlavne zvieratá. Zvolila som moju najobľúbenejšiu farebnú kombináciu, ktorou je fialová a šedá farba.

Vstupná hala, kuchyňa a jedáleň





Obývačka




Kúpeľňa





Spálňa



Malý ateliér s mini obyvateľmi..



CC LIST:

VANKÚŠE:
Pompon Cushion

LEAF BED AND PILLOWS (S2 TO S4)

Stockholm Bed, Bed Pillow and Blanket Recolors


PREHOZ NA POSTEĽ:
Vienna Bedroom by SaudadeSims


ZÁVESY:
Butterfly Full Curtains

Beach Themed Full Curtains



A aby sme neostali len pri interiéri, pridám sem aj pár fotiek z mojej rodinky. Momentálne fotky z rodinky pridávam aj na moju Facebook stránku, takže ak máte záujem, môžete fotky sledovať aj tam.

Marley | Americký eskimácky pes | Pecivál • Nenažranec • Hravý | Adoptovaný





Zara | Zmiešané plemeno | Teritoriálna • Nezbeda • Chlpáč | Adoptovaná






1 komentár:

  1. Ta mačka je úžasná *.* ty oči jsou krásné. A ten interiér baráčku se taky povedl! :)

    OdpovedaťOdstrániť