štvrtok 11. novembra 2021

Bamboo Tide

Nikdy som nebola extra ostrovný typ, ale keďže The Sims 3 prináša so svojimi store svetmi veľa možností, tak som si povedala, že moju "magickú" rodinku presťahujem z tajomných (alebo tajomného?) Moonlight Falls na Slnečné pobrežie. Mala som k tejto rodinke vybudovaný celkom silný citový vzťah a chcela som ich oslobodiť trochu od temného, ničím nezaujímavého (som veľmi, ale že veľmi rodinný typ) mesta, tak našli svoje nové útočisko práve na tomto ostrove. Našla som parádny pozemok, parádnu lokalitu, tak som začala stavať. 

Chcela som skúsiť naozajstný "život na ostrove" - nábytok a zariadenie z dreva a bambusu v nádychu sviežich farieb a rôznych štýlov a typov drevín. Dokonca som mojich Simíkov do ostrovného štýlu aj obliekala, takže všetko do seba dokonalo zapadalo.

Žiaľ ako poznáme The Sims, niekedy stačí jeden bug a celý save a uložený progress svojej rodinky sa proste pokazí a nedá sa nič robiť. To sa mi presne stalo, Simíci sa mi začali bugovať, prestali mi starnúť a ja som sa rozhodla dať zbohom celému uloženému progressu. Ale bolo mi ľúto tohto domu. Sedela som nad nim 2 dni, zariaďovala ho, na to aký je malý sa tu vystriedali tuším 2-3 generácie a prirástol mi k srdcu. Preto som sa rozhodla, že ho poskytnem na stiahnutie, nech spraví niekomu takú radosť, akú spravil mne. Kto miluje minimalizmus a život na ostrove, tak mu určite postačí.

Históriu domu som vám upresnila, teraz sa idem zahrať na realitnú maklérku a ukážem vám, čo dom obsahuje, čo od neho očakávať a musím uznať, že je cenovo naozaj dostupný (pretože keď sa raz pustím do stavby, tak dom vychádza aj 2x toľko). 



Dom získal názov "Bamboo Tide" vzhľadom na to že sa nachádza v Sunlit Tides (česky nazývané Slunečné pobřeží) a je zariadený prevažne štýlom bambusu a dreva, ako spomínam vyššie.
Dom je určený pre pár s dieťaťom/deťmi a domácim maznáčikom (v tomto prípade pes menšieho plemena), zároveň obsahuje aj v kuchyni vtáčí strom pre papagája alebo iného operenca.

INTERIÉR

  • kuchyňa
  • obývačka
  • kúpeľňa
  • práčovňa
  • spálňa
  • detská izba
  • chodba rozdelená na 2 časti (jedna je zároveň jedáleň)

EXTERIÉR

  • parkovacie miesto
  • bazén s vodopádom a vodnou šmykľavkou
  • vonkajšie sedenie s grilom

ROZLOŽENIE DOMU


KUCHYŇA



CHODBA A ZÁROVEŇ JEDÁLEŇ



DRUHÁ CHODBA



OBÝVAČKA



KÚPEĽŇA



PRÁČOVŇA


SPÁLŇA



DETSKÁ IZBA



EXTERIÉR A ZÁHRADA






POZEMOK

Veľkosť pozemku je 25x35, poloha pozemku je na spodnej časti Slnečného pobrežia - Slnečné pobrežie je svet zo store, ktorý si viete stiahnuť aj zadarmo a nemusíte ho kupovať. Odkaz na stiahnutie je tu. Keď prvýkrát načítate svet, tak na tomto pozemku bude bývať rodina Grantham a adresa je "Na pobřeží 1". Tento dom som postavila na ich pôvodnom pozemku, takže bude treba ich vysťahovať a zbúrať pozemok, aby ste si tento dom užili v super tichej plážovej a slnečnej lokalite.


Samozrejme dom si viete dať kamkoľvek chcete a v ktoromkoľvek svete.

DOWNLOADY

Dom obsahuje veci z The Sims 3 store, ktoré sú momentálne voľne dostupné k stiahnutiu a netreba ich kupovať za SimPoints. Všetky store svety nájdete na tomto odkaze, taktiež pridávam odkaz aj na zvyšný obsah zo store. Odporúčam stiahnuť všetko naraz, nech si užijete všetko, čo store ponúka.

Dodatky, kolekcie a veci zo store, ktoré stavba obsahuje:



Dom ponúkam v oboch verziách - zariadený (furnished) a nezariadený (unfurnished).


FURNISHED VERZIA - 72 455 Simoleonov

DOWNLOAD


UNFURNISHED VERZIA - 31 360 Simoleonov

DOWNLOAD


THE SIMS 3 VÝMENA

DOWNLOAD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára