sobota 13. novembra 2021

Villa Palms

Som zástanca toho, že nič by sa nemalo siliť. Ale ak chytím ,,slinu" stavať a zariaďovať napriek tomu že som proste bez inšpirácie, hľadám inšpirácie na internete, alebo priamo u tvorcov. Vždy ma fascinovali stavby od PandaSims, ktorá tvorí príbeh svojej rodinky a vždy jej členom dopraje nádherné stavby. Táto stavba je inšp.. teda kópia jej domu z Windenburgu. Teda stavba domu, zvyšok je už môj štýl zariaďovania a moja práca. Týmto sa jej chcem zároveň poďakovať, že mi dovolila dať tento dom na stiahnutie. Inšpirovať sa je pekná vec, ale ak niečo postavíte podľa niekoho 1:1 a ste spolu s tvorcom v rámci jednej komunity a viete o sebe, patrí sa ho informovať o takejto skutočnosti. Ja osobne by som si nevedela predstaviť situáciu, kedy by niekto skopíroval moju stavbu do poslednej steny a hrdo by ju šíril ďalej bez toho, aby ma uviedol ako tvorcu (a že sa odo mňa inšpiroval), alebo že by ma o tom informoval - samozrejme každý tieto veci berie inak.

Predstavujem vám Villa Palms, tropickejšiu verziu domu PandaSims v The Sims 3 verzii!


Dovolím si poznamenať, že vás na konci článku pravdepodobne prekvapí cenové rozpätie zariadenej a nezariadenej verzie. Áno, je pravda, že zariadenie domu stojí vyše 60% ceny z celého domu. Snažila som sa poňať túto stavbu v štýle luxusu. Vila bol plánovaná pre moju Siminku ktorá si časom nájde muža a budú mať spolu dve deti a momentálne si vystačí so svojou mačkou a psom, žiaľ zistenie že proste poschodové domy a hlavne veľké domy nemusím zariadilo to, že ho nechcem nechať chátrať a preto ho dávam na stiahnutie. Som na to zariadenie (aj stavbu, ale ako som upresnila - nie je z mojej hlavy) veľmi hrdá a aj keď rozloženie miestností bude vždy boj pre mňa, táto stavba sa vydarila. Detské izby nie sú zariadené, takže tie nechám na Vás, poprípade viete zbúrať stenu a spraviť z toho akúkoľvek inú miestnosť alebo ďalšiu spálňu. Najviac som spokojná s terasou (vírivka), bazénom so sedením a kuchyňou!

INTERIÉR

  • obývačka
  • kuchyňa
  • pracovňa
  • kúpeľňa
  • práčovňa
  • spálňa
  • 2 izby (nezariadené)

EXTERIÉR

  • 2 parkovacie miesta, 3 stojany na skútre/bicykle
  • jazero
  • bazén s posedením a grilom
  • detská zóna s aktivitami - bazén pre batoľatá, preliezky, pieskovisko...
  • posedenie pri ohni
  • záhrada
  • terasa s vírivkou

ROZLOŽENIE DOMU


OBÝVAČKA


KUCHYŇA S JEDÁLŇOU




PRACOVŇA



KÚPEĽŇA



PRÁČOVŇA



CHODBA NA POSCHODÍ



SPÁLŇA



2 NEZARIADENÉ IZBY



TERASA S VÍRIVKOU


BAZÉN S POSEDENÍM



DETSKÁ ZÓNA

CC LIST:
BAZÉN S PALMAMI PRE BATOĽATÁ



ZÁHRADA



EXTERIÉR

Na tomto obrázku chýba jedno svetlo na začiatku chodníka, pri editovaní fotiek som ho tam šla pridať, takže chýba iba na fotke, nie na pozemku.





POZEMOK

Veľkosť pozemku je 40x40 a pozemok je pôvodne postavený vo svete Lucky Palms, ktorý si viete stiahnuť aj zadarmo a nemusíte ho kupovať. Odkaz na stiahnutie sveta je tu. Vila preto nesie aj názov "Villa Palms" (pretože sa nachádza originálne v Lucky Palms). Adresa pozemku je "Golfové výhledy 80", nájdete ho medzi jazdeckým areálom pre kone a detským ihriskom. Pozemok je od prvého zapnutia sveta prázdny, takže stačí vilu iba vložiť na pozemok a môžete hrať.


Samozrejme dom si viete dať kamkoľvek chcete a v ktoromkoľvek svete.

DOWNLOADY

Jediný extra download ktorý potrebujete je vyššie spomínaný bazén pre batoľatá, je to konverzia z The Sims 4. Funguje na báze detskej ohrádky zo store, len má inú textúru - preto si kontrolujte batoľatá, Simíci ich tam kľudne vložia aj keď vonku mrzne a sneží - je to objektovo tá detská ohrádka a Simíci ten bazén tak berú, stáva sa mi to dosť často :D. Taktiež obsahuje veci z The Sims 3 store, ktoré sú momentálne voľne dostupné k stiahnutiu a netreba ich kupovať za SimPoints. Všetky store svety nájdete na tomto odkaze, taktiež pridávam odkaz aj na zvyšný obsah zo store. Odporúčam stiahnuť všetko naraz, nech si užijete všetko, čo store ponúka.

Dodatky, kolekcie a veci zo store, ktoré stavba obsahuje:


Dom ponúkam v oboch verziách - zariadený (furnished) a nezariadený (unfurnished).

FURNISHED VERZIA - 162 602 Simoleonov

DOWNLOAD


UNFURNISHED VERZIA - 62 516 Simoleonov

DOWNLOAD


THE SIMS 3 VÝMENA

DOWNLOAD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára